Selecteer een pagina

Website Scan: identificeer fouten en ontdek alle lokale optimalisatie mogelijkheden

De lokale optimalisatie mogelijkheden van een website wordt steeds ingewikkelder. De kleinste fouten op de homepage kunnen leiden tot een verlies aan ranking en dus een daling van de verkoop.De algoritmen van zoekmachines zoals Google worden met elke update steeds complexer en intelligenter.

Om de reguliere Google updates aan te kunnen en snel te kunnen reageren op nieuwe ontwikkelingen is het aan te raden een SEO audit uit te voeren.
Wil je er zeker van zijn dat je homepage voldoet aan de huidige SEO richtlijnen?  Dan is een SEO-audit iets voor jou!

Bestaande fouten worden geïdentificeerd en potentieel voor optimalisatie ontdekt.

Lokale optimalisatie mogelijkhedenAls onderdeel van een SEO-audit wordt uw website onderworpen aan een gedetailleerde as-is-analyse. Bestaande fouten worden geïdentificeerd en potentieel voor optimalisatie ontdekt. De aanbevelingen voor actie zijn overzichtelijk samengevat in een individuele catalogus van maatregelen, zodat u ze stap voor stap kunt uitvoeren.

De resultaten van een SEO-audit vormen een ideale basis voor het ontwikkelen van een doelgerichte SEO-strategie. Profiteer van de volgende voordelen tijdens uw audit met Rebelics SEO

Altijd up-to-date

Onze SEO-experts zijn altijd up-to-date. Of het nu gaat om een nieuwe Google update of om korte termijn wijzigingen op het gebied van zoekmachine optimalisatie – Rebelics SEO voert SEO audits uit die up-to-date zijn.

Duidelijke aanbevelingen voor actie

We ontwikkelen een catalogus van maatregelen met specifieke aanbevelingen voor actie. Problemen op uw startpagina worden daar in detail vermeld en aanbevolen oplossingen op de Lokale optimalisatie mogelijkheden die u kunt gebruiken om de fouten te verhelpen, worden genoteerd.

Betere zichtbaarheid

Implementeer onze aanbevelingen voor actie direct en u zult de SEO zichtbaarheid van uw homepage merkbaar verhogen. Je wordt sneller gevonden en je websiteverkeer neemt toe.

Een gedetailleerd overzicht

Een SEO-audit laat u precies zien hoe uw website ervoor staat. U krijgt een samenhangend, goed gestructureerd totaaloverzicht van alle SEO relevante aspecten.

SEO scan door een professional:

Als full-service online marketingbureau dekt Rebelics SEO een breed scala aan online marketingdiensten. De SEO audit is een belangrijk basisonderdeel van professionele lokale optimalisatie mogelijkheden en zou altijd aan het begin moeten staan van alle inspanningen.

Op basis van een gedetailleerde analyse wordt de website op de proef gesteld. Op deze manier ontdekken we optimalisatiepotentieel dat u kunt gebruiken om de zichtbaarheid van uw website te vergroten en zo de positie in de SERP’s (Search Engine Result Pages) te verbeteren.

Met een SEO-audit laten we je zien waar de sterke en zwakke punten van je homepage liggen en helpen we je om je beter te positioneren bij Google & Co. met gerichte suggesties voor verbetering Vertrouw op de knowhow en jarenlange ervaring van onze experts. Op verzoek voeren wij de optimalisatie-adviezen direct voor u uit – bij Rebelics SEO bent u in goede handen!

Content vernieuwen

Nu u hebt uitgezocht welke trefwoorden u in uw inhoud wilt gebruiken, is het tijd om uw website op te frissen. Om onnodige herschrijvingen en enorme hoofdbrekens te vermijden, gaat u vooruit met een duidelijke strategie in gedachten. Maak elk stukje inhoud met optimalisatie in gedachten. Hier zijn een paar doelen om naar te streven bij het maken en vrijgeven van onsite en offsite inhoud:

  • Controleer uw trefwoordengebruik. U hebt nu waarschijnlijk al een enorme lijst trefwoorden, maar ze allemaal in elk stukje inhoud proppen kan omslachtig zijn. Het kan ook de leesbaarheid negatief beïnvloeden. Te veel trefwoorden gebruiken (vooral als ze niet relevant zijn) in een enkel stuk inhoud is “keyword stuffing.” Deze praktijk kan uw ranking bij zoekmachines schaden. Gerenommeerde bedrijven proberen hun trefwoorden strategisch in hun inhoud te plaatsen. Gebruik de “Find” functie om uit te vinden of een enkel trefwoord te vaak in uw blogbericht of webpagina voorkomt.
  • Creëer nuttige, boeiende inhoud. Op het internet zijn webpagina’s en blogberichten te vinden over elk denkbaar onderwerp. Breng waarde voor uw lezers en voorkom dat u in de mêlee verdwaalt. Breng altijd kwaliteitsinhoud uit die nauwkeurig, deelbaar en interessant is.
  • Voeg een Call To Action. Oproepen tot actie zijn essentieel in elk goed SEO-proces. Naast het gebruik van relevante trefwoorden en het maken van kwaliteitsinhoud, moet u uw lezers naar een gewenste actie leiden. Uw oproep tot actie kan variëren naargelang de actie die u wilt bereiken. U zou uw lezers bijvoorbeeld kunnen uitnodigen om een gratis consult te plannen. Of u zou hen kunnen aanmoedigen om de “new car” sectie van uw online catalogus door te bladeren.

Gebruik deze nuttige tips om inhoud te maken die uw lezers zullen willen lezen en delen. Bedenk dat één enkele tikfout een schaduw van twijfel over uw inhoud kan werpen en u als een amateur kan doen overkomen. Laat altijd een redacteur uw werk nakijken voordat u het publiceert.